Barcelona ha recuperat el so de l’orgue de l’església de Sant Felip Neri, que ha tornat a sonar després de 57 anys en silenci. La inauguració posa de nou aquest instrument al centre de la vida cultural de la ciutat.
L’acte arriba després de la restauració de l’orgue, un pas que permet que l’església torni a acollir música en directe amb aquest instrument històric. El retorn del so també reforça el valor patrimonial de Sant Felip Neri dins del centre de Barcelona.
Per a més context sobre l’espai i la seva activitat, podeu consultar la informació de Community i altres peces relacionades amb la vida cultural de la ciutat a Sport.
La inauguració de l’orgue s’emmarca en una agenda cultural que continua sumant actes a Barcelona, amb especial atenció als espais històrics que recuperen ús i presència pública. És una notícia que connecta patrimoni, música i ciutat.